Deprecated: Function session_register() is deprecated in /public_html/lo/archiwum_03_04/com_view.php on line 2
traugutt.net...

Komentarze

 Autor: Gość: no 
 Treść: 2004-08-31 19:16:47
koniec z lezeniem do gory pupa!!!!!!!!!!!!!!
 Autor: User: bloody_angel 
 Treść: 2004-08-31 19:18:01
Hmmm, czy to aktualne zdjęcia i mają nasz przywitać w takim "porzątku"? Jeśli tak, to kotki mogą być rozczarowane :P Od jutra zaczynamy zabawe :P
 Autor: Gość: Hajdi 
 Treść: 2004-08-31 19:18:44
Te zdjęcia troche nie aktualne Panie Profesorze :) Pozdrawiam i do zobaczenia jutro w (posprzątanej) szkole
 Autor: Gość: Mati 
 Treść: 2004-08-31 19:24:56
do "no" kto lezal to lezal :(
 Autor: Gość: przesmiewca 
 Treść: 2004-08-31 19:32:13
koty uprasza sie o przychodzenie bez rodzicow, cioc, babc, stryjkow, braci itp.
 Autor: Gość: zefirek 
 Treść: 2004-08-31 19:35:31
zajęcia w szkole zaczniemy od dokończenia remontu?? a z obstawą nie koniecznie rodzinną przyjść można?? dajcie nam jakieś szanse dotrwanie do czwartku.... :o))
 Autor: Gość: Mati 
 Treść: 2004-08-31 19:38:17
w kwesti wniosku o dotrwanie do czwartku...odpowiedz wysokiego sadu jest jednoznacznia: NIE!! ]:->
 Autor: Admin: Marek Podgórski 
 Treść: 2004-08-31 19:45:17
koty uprasza sie o przychodzenie bez rodzicow, cioc, babc, stryjkow, braci itp. hmm.... "zapomniał wół jak cielęciem był";p
 Autor: User: Juventinho 
 Treść: 2004-08-31 20:18:40
dla mnie sala 1c moze zostac w takim stanie jak na zdjeciu ;)
 Autor: Gość: zefirek 
 Treść: 2004-08-31 20:22:01
ja jednak przystaję przy swoim i łatwo się nie poddam :P grr
 Autor: Gość: speedy 
 Treść: 2004-08-31 20:50:48
Chodze juz dwa lata do tej szkoy i za czorta nie moge poznac pomieszczenia na pierwszym zdjeciu....
 Autor: Gość: owca 
 Treść: 2004-08-31 20:59:24
jak to jaka sal informatyczna(ale ta z lepszymi kompami;p) dobrze ja pamientam :D mialem w niej niezapomniane(bez ironi:D) lekcje matematyki z Profesorem Radwanskim w pierszej klase!!nigdy sie na nich nie nudzilem!! pozdrowienia dla Profesora!! (a jestem juz w 3:(;/) a tak na marginesie w sali inf nr 3 zmienily sie kompy czy nadal to co bylo...??:D pozdrawiam all kotki;p do jutra;p
 Autor: Admin: Marek Podgórski 
 Treść: 2004-08-31 20:59:55
Obecnie mamy tylko jedną salę informatyczną (1c) - i (póki co) to tylko z nazwy (bo bez komputerów :( .... czekamy na obiecane kompy z programu "Interklasa". Uprzedzając pytania - "wyprowadziła się" od nas "szkoła bankowa" i zabrała swoje komputery (te z 1c) - a co stało w 3c - wiedzą Ci, którzy mieli tam lekcje.
 Autor: Gość: aa 
 Treść: 2004-08-31 21:12:09
Czyli totalna lipa, dobrze ze juz skonczylem ta szkole
 Autor: Gość: aa 
 Treść: 2004-08-31 21:12:53
a i jeszcze jedno, dlaczego sie bankowa wyprowadzila?
 Autor: Gość: przesmiewca 
 Treść: 2004-08-31 21:14:34
kompy z 3C po dobrym skonfigurowaniu, zabezpieczeniu przed uczniami i dolozeniu troche ramu moglyby byc calkiem niezle do nauki informatyki. Przeciez w programie nie ma grania w DOOMA 3 no chyba ze sie myle.
 Autor: Admin: Marek Podgórski 
 Treść: 2004-08-31 21:17:43
Szkoła bankowa przeniosła się gdzieś "bliżej centrum". Nie znam szczegółów.
 Autor: Gość: agata 
 Treść: 2004-08-31 21:55:35
To ja musze chyba przyjść z bodyguardem :) bo widze że szykuje sie "miła" niespodzianka ;] moze jednak oszczędzicie mnie :>
 Autor: Gość: a kto to sie wpisal to bedzie wiedzial Pan Prof. Napieralski ! 
 Treść: 2004-08-31 22:08:28
To chyba jest moj pierwszy komentarz na stronie... odkad ona istnieje,a bywalem i bywam na niej czesto :/ chcialem sie tylko dowiedziec jak sobie poradzi Pan Napieralski beze mnie? no bo kto teraz bedzie naprawial wiecznie zepsute rolety w sali od fizyki, ktorych nigdy nie popsulem a zawsze bylo na mnie.... to fakt ze doszedlem juz do wprawy po pewnym czasie w ich naprawianiu, ale co z tego? kto to teraz bedzie robil? a pan prof. nigdy mi nie pozwolil przekazac innym uczniom i nawet sobie samemu jak to zrobic - gdyby mnie kiedys zabraklo... I w koncu zabraklo :]]] Pozdrawiam wszystkich!!! i nauczycieli i uczniow! a jutro i tak sie zobaczymy :)))
 Autor: Gość: Lucynka 
 Treść: 2004-08-31 22:19:17
czy chociaż jeszcze dziś moglibyśmy nie mówić o szkole.....to w końcu ostatni dzień naszej wolności:(
 Autor: Gość: Marek Podgórski 
 Treść: 2004-08-31 22:22:30
Pan prof. Napieralski będzie od jutra wychowawcą - więc pewnie będzie miał kim Ciebie zastąpić. Poza tym - został opiekunem odremontowanej prac. 11A (obecie będzie to pracownia przedsiębiorczości) w której "powieszono" nowe żaluzje :P
 Autor: Gość: Dzenis 
 Treść: 2004-08-31 23:01:07
a niektorzy maja jeszcze ponad miesiac wakacji :P :P :P tylko tak szczerze mowiac to zastanawiam sie co ja bede przez tyle czasu robila... ;)
 Autor: Gość: ciekawa 
 Treść: 2004-08-31 23:05:32
A ja mam pytanie do prof.Marka Podgórskiego czy będzie wywieszona statystyka rekrutacji z tego roku i jezeli tak to kiedy??Proszę o odpowiedz.
 Autor: Admin: Marek Podgórski 
 Treść: 2004-08-31 23:10:22
Będzie - a kiedy? jeszcze nie wiem :) (jak "się wyrobię")
 Autor: Gość: Mary 
 Treść: 2004-08-31 23:18:11
I znowu szkoła...i nadchodzi niemiecki.....trudno trzeba przeżyć.....ale można sie też załamać ;)
 Autor: Gość: Mati 
 Treść: 2004-08-31 23:18:19
do Zefirek: zadnych apelacji nie przyjmujemy :P
 Autor: Gość: Broku 
 Treść: 2004-08-31 23:49:42
A ja tu dodam ostatni post komentarz tych wakacji... chlip :( :( byle do czerwca:P ...
 Autor: Gość: pau 
 Treść: 2004-08-31 23:58:14
profesor napieralski chyba będzie też tęskinił za tymi pamiętnymi słowami: "jestem tato, może ci w czymś pomóc?" w czasie sprawdzania obecności...
 Autor: Gość: przesmiewca 
 Treść: 2004-09-01 00:19:07
guten tag! bitte papiren! Ja ja du blonde dumpkopf!
 Autor: Gość: Mati 
 Treść: 2004-09-01 00:32:48
1 wrzesnia :D vivat niech strzelaja korki od szampanow!!!! ... nie? o kurde faktycznie nie :P kici kici :P PS. jedyna dobra rzecz w tym ze dzis 1 wrzesnia to ze sobie "pokocimy" troche :D :P ]:->
 Autor: Gość: zefirek 
 Treść: 2004-09-01 08:01:48
miau!!!
 Autor: Gość: Mati 
 Treść: 2004-09-01 08:18:48
kici kici :D
 Autor: Gość: ciekawa 
 Treść: 2004-09-01 12:01:00
:)dziękuję


[pokaż news'y]